Описание

Намалява чувствително вредните емисии от бензинови и дизелови двигатели

Виж Повече

Намалява разхода на гориво от 10% до 17%

Виж Повече

Поддържа чисти:
  • Kатализатор;EGR клапан; DPF филтър.

Виж Повече

Защитава инжекторите от горива с ниско съдържание на сяра

Виж Повече

Съставен е от 100% въглеводород, който не съдържа киселини, алкохол, тежки метали, октанови числа. Нетоксичен е и е подходящ за бензинови и дизелови двигатели.

Добавка за гориво за намаляване на вредните емисии и разхода на гориво

Какво е Дипетан?

Дипетан е 100% обработка на течно гориво с въглеводород, за разлика от други добавки. Не съдържа нищо, което вече не е в горивото. Дипетан поема характеристиките на горивото, което обработва. Това е един-единствен продукт за всички горива. Той има собствена смазка и отговаря на всички стандарти на ЕС, включително горива с ниско съдържание на сяра. Просто добавете Дипетан към горивото си в съотношение 1:200. Дипетан започва работата си от резервоара, в който е напълнен, и има положителен ефект върху всички компоненти на горивната линия, горивната камера и изпускателната система. Стигайки до всички възли на горивната система, изчиства образуваните отлагания. Дипетан не реагира с гума, метал, пластмаса, човешка кожа. Член е на Регистъра на EPA на Агенцията за опазване на околната среда на САЩ. Също така отговаря на всички стандарти на ЕС. От 1985г. Дипетан се използва от редица страни в Ирландия, САЩ, Великобритания, Франция, Холандия, Белгия, Германия, Корея и други.

Дипетан реагира само с петролни залежи:

  • нагар;
  • сажди;
  • смоли;
  • утайки;
  • парафин;

Дипетан не съдържа:

  • киселини;
  • тежки метали;
  • октанови бустери;
  • разширен (увеличен) цетан;
  • почистващи препарати;
  • детергенти;
  • токсини;

Химични свойства на Дипетан:

  • медна корозия: 1 класификация в съответствие с IP 154/84;
  • съдържание на пепел: 0,02%;
  • калоричност (бруто): 19.660 BTU/фунт, 47.730 kJ/kg, 10.927 cal/g;

Дипетан не реагира с:

  • метал;
  • каучук;
  • пластмаса;
  • всички видове покрития;
  • човешка кожа;

Физични свойства на Дипетан:

  • точка на кипене: 300-450 ° C;
  • точка на възпламеняване (затворен контейнер): 193 ° C;
  • вискозитет: 18,27 центистокса при 40 ° С;
  • плътност при 15 ° С: 0,8623 kg / l;

Елементарен анализ на Дипетан:

  • въглерод – 85,90%;
  • водород – 14.10%;

Как работи Дипетан?

В основата на способността на Дипетан да увеличи икономията на гориво от 10% до 15% е по-ефективното и пълно изгаряне на гориво. Само Дипетан е открил как да активира фиксираните входящи 21 единици на кислорода, за да има по-голям достъп до ценния въглерод създавайки по-пълно изгаряне на горивото. Резултатът е увеличено отделяне на енергия и по-дълго, по-мощно разширение в горивната камера.

По-ефикасното и пълно изгаряне на Дипетан е активирано от автоматичните и уникални промени на структурата на въглеродната верига на Дипетан. Този процес на предварително изгаряне позволява на кислорода да получи достъп и да изгори въглерода по-пълно при надграждане на всички стандартни горива. Добавките не могат да направят това, тъй като действат при изгаряне.

Защо да изберете Дипетан?

  • Спомага за преминаването на  теста за вредни емисии (намаляване на дима, CO2 и NOx).

  • До 10% по-добра консумация на гориво

  • До 35% намален NOx „PROMPT“, това допълнително намалява всички NOx от каталитични преобразуватели.

  • До 25% по-малко CO2.

  • Защитете инжекторите от нови 90% отрязване на сяра в ЕС, които действат като смазка.

  • Поддържа инжекторите, DPF и EGR чисти и работещи, намалявайки скъпата регенерация по време на DPF и времето на престой, тъй като по-малко неизгорял въглерод навлиза в DPF.

  • До 60% удължава живота на двигателното масло.

  • До 50% удължено време за възстановяване на двигателя.

  • До 50% удължен живот на бойлера, това е много важно в котлите за изгаряне на тежки масла, намалявайки времето за почистване на ротационни чаши.

Препоръчва се да се използва Дипетан поне веднъж на 10 000 км.

 Както и при следните случаи:

  • автомобилът е напълнен с нискокачествено гориво;

  • стартирането на двигателя е затруднено;

  •  двигателят стартира, но спира веднага;

  •  двигателят не работи на празен ход;

  • скоростта на двигателя намалява по време на ускорение;

  •  работата на двигателя е нестабилна;

  • мощността на двигателя намалява;

  •  разходът на гориво се увеличава;

  • пълната мощност на двигателя не се развива;

  • черен опушен ауспух и т.н.