Често задавани въпроси

  • Как да използвате Дипетан?

Дипетан е био нетоксична добавка за обработка на гориво преди изгаряне на горивото. Съотношението на смесване винаги е 1:200. Тоест 1 литър Дипетан обработва 200 литра гориво. Има 20 маркирани разделения отстрани на бутилката с 1 литър, като всяко разделение третира 10 литра гориво. Няма опасност от предозиране. Дипетан работи във всички двигатели и във всички котли и се самосмесва. Не се изисква възпламеняване. Първо се поставя горивото и след това се изсипва Дипетан в горивото в съотношение 1: 200.

  • Каква е разликата между Дипетан и други добавки?

Добавките са продукти, които не се срещат естествено в горивото, а са „добавени“. Това са почистващи препарати, разтворители, цетан, октанови подобрители и нафта. Дипетан не съдържа такива добавки. В Дипетан няма нищо, което вече не е в горивото, а всички горива, третирани с Дипетан, остават в рамките на EN590 – Европейската спецификация за гориво и британски стандарт – BS2869, така че всички гаранции за двигатели и котли остават валидни.

  • Защо Дипетан работи?

Дипетан работи, тъй като дава възможност на входящите 21 единици кислород за достъп и изгаряне на летливите въглероди много по-пълно, в сравнение със стандартните горива. Това включва тайната на Дипетан за регулиране на летливите въглеродни вериги на молекулно ниво. Стандартните горива и добавки не могат да направят това. В действителност Дипетан увеличава съотношението въздух / гориво. Чрез по-пълното изгаряне на въглерода съществуващите отлагания въглерод, които има във всички превозни средства и котли, не се захранват с повече въглерод. С добавянето на Дипетан тези отлагания на въглерод се разпадат, отпадат и не се образуват.

  • Има ли продукта Дипетан:

1 Тестове на шаси-динамометър?

2 Тестове на въглеродния баланс?

3 Тестове на спирачната мощност?

Дипетан има и трите теста, показващи значителни подобрения в лабораторни условия от независими международни акредитирани тестови лаборатории.

  • Колко време отнема, за да се усети ефекта от Дипетан?

Дипетан действа от момента, в който е поставен в горивото. Необходими са от 1 до 3 дни, за да се елиминират неизгорелите отлагания на въглерод от двигател, който е бил запушен до момента. Ако правите тест за дим /  вредни емисии в рамките на няколко часа, тогава е необходимо 30 минутно интензивно шофиране по магистрала.

  • Ще се утаи ли Дипетан от горивото?

Не.

  • Можете ли да откриете Дипетан в горивото?

Не, тъй като това е 100% чист въглеводород, който не променя спецификациите на обработеното гориво.

  • Кога – на какъв етап – трябва да добавите Дипетан към горивото?

Препоръчваме първо да поставите горивото в резервоара и след това да излеете Дипетан. По този начин можете да сте сигурни какво количество Дипетан смесвате с горивото. Въпреки това няма значение дали първо поставяте Дипетан.

  • Влияе ли Дипетан върху гума или уплътнения в горивните системи?

Не. Дипетан не влияе по никакъв начин на О-пръстените в инжекторите или други гумени части в горивната система.

  • Какво е горивен инжектор?

Инжектор за гориво е устройство за активно впръскване на гориво в двигатели с вътрешно горене чрез директно впръскване на течното гориво в горивната камера в подходяща точка от цикъла на буталото – алтернатива на карбуратора, при който сместа въздух-гориво се вкарва от хода на буталото надолу.

  • Кой е най-лесният и най-добрият начин да поддържам инжекторите чисти и добре смазани?

Най-лесният начин е да използвате Дипетан, който е предназначен да поддържа инжекторите свръх чисти и да осигури допълнителната решаваща полза от допълнително смазване. Допълнителното смазване, което може да бъде осигурено само от Дипетан, ще противодейства на намаленото смазване поради намалението на сярата в дизеловото гориво с 80%. Сярата в дизела осигуряваше жизненоважно смазване, за да предпази инжекторите от износване и Дипетан компенсира тази загуба.

  • Какво е DPF филтър (дизелов филтър за твърди частици)?

Дизелов филтър за твърди частици или DPF филтър е устройство, предназначено да отстранява дизелови частици или сажди от отработените газове на дизелов двигател. DPF филтрите намаляват емисиите на дизелови сажди с 80%, но не са подходящи за всички. Ако купувате нов автомобил и планирате да го използвате главно в градски условия , би било разумно да избягвате дизелов автомобил, оборудван с дизелов филтър за твърди частици поради възможната кавга на непълна DPF регенерация. Дизелов филтър за твърди частици обикновено се използва само за камиони и други големи превозни средства.

  • Какво представлява EGR клапан – клапан за рециркулация на отработените газове?

EGR клапан помага на автомобила ви по-ефективно и напълно да изгаря гориво, като рециркулира част от отработените ви газове и отново ги пуска през процеса на горене. Това води до по-хладно и по-пълно изгаряне на горивото, което намалява вредните емисии на вашия автомобил, като предотвратява образуването на някои вредни газове.

  • Кой е най-лесният начин да поддържате инжекторите на DPF филтрите и EGR клапаните чисти и добре смазани?

Най-лесният начин е да се използва Дипетан, който е предназначен да поддържа инжекторите свръх чисти и да осигури реална полза от допълнително смазване. Допълнителното смазване, което може да бъде осигурено само от Дипетан, ще противодейства на намаленото смазване поради намалението на сярата в дизеловото гориво с 80%. Сярата в дизела осигуряваше жизненоважно смазване, за да предпази инжекторите от износване. Дипетан компенсира тази загуба.

  • Какво е каталитичен преобразувател?

Каталитичният преобразувател е устройство, което използва катализатор, за да преобразува три вредни съединения в изгорелите газове в безобидни съединения, преди те да напуснат изпускателната система на автомобила. Трите вредни съединения са:

1. Въглеводороди-под формата на неизгорял бензин или дизел

2. Въглероден оксид-образуван при изгаряне на въглеводородни горива

3. Азотни оксиди-създадени, когато топлината в двигателя принуждава азота във въздуха да се комбинира с кислород

Въглеродният окис е отрова за всяко въздушно дишащо животно. Азотните оксиди водят до смог и киселинен дъжд, а въглеводородите произвеждат смог. В каталитичен преобразувател катализатор (под формата на платина и паладий) се нанася върху керамична пчелна пита или керамични топчета, които се поставят в пакет, наподобяващ заглушител, прикрепен към изпускателната тръба. Катализаторът помага за преобразуването на въглеродния окис във въглероден диоксид. Той превръща въглеводородите във въглероден диоксид и вода. Също така превръща азотните оксиди обратно в азот и кислород.

  • Ще има ли отрицателни ефекти от съвместната работа на продукта Дипетан и системата АдБлу?

Дипетан всъщност ще има положителен ефект върху системата АдБлу поради следните причини:

1.       Може да помогне за предотвратяване включването на светлината на датчика за азотен оксид или така наречения сензор за постна смес, което може да се случи, ако колата прави много кратки пътувания. Тъй като Дипетан намалява азотните оксиди още при стартиране на двигателя, той предотвратява включването на тази светлина. Тези сензори могат да бъдат скъпи за замяна. АдБлу изисква по-голямо разстояние, за да стане ефективен за намаляването на азотните оксиди в изпускателната система.

2.       АдБлу ще работи с по-малко азотни оксиди, тъй като Дипетан може да ги намали с до 25%.

Моля, обърнете внимание, че Дипетан НИКОГА не трябва да се поставя в системата АдБлу.