Национален тест за емисии на автомобили на Audi A4 турбо дизел
Не е използван Дипетан преди първия тест. Колата е повторно тествана 3 седмици след неуспешния първи тест.
Ниво на дим Допустимо ниво на теста Резултати
Тест 1 9,8 / м 3,0 / м. Неуспешно
Тест 2 1.96 / m 3.0 / m Успешно
Tест на битов газов котел от университета в Олстър – 10.5% подобрена горивна ефективност
“First Brands” пътен тест на 8 камиона над 24 месеца САЩ – 17.6% подобрена горивна ефективност
Пътен тест за автопарк от 200 автобуса за 4 месеца – 13.6% подобрена горивна ефективност
Унифициран училищен окръг Капистрано
Унифицираният училищен окръг Капистрано (Сан Хуан Капистрано, Калифорния) тества Дипетан за 4-месечен период, приключващ на 30 април 2004 г. Окръгът използва Дипетан за обработка на своите резервоари за дизелово гориво, разположени в неговите 2 двора за поддръжка. Тези резервоари захранват около 200 училищни автобуса, които се използват за ежедневна услуга за превоз на ученици до и от училище. Преди периода на изпитване служителите по поддръжката определят оперативния период от октомври до декември 2003 г. През базовия период районът използва 84 601 галона дизелово гориво, за да покрие 575 505 мили транспорт. Това води до икономия на гориво от 6,8 мили на галон. Месец януари не беше включен в изчисленията, тъй като се считаше за период на почистване, през който Дипетан кондиционира двигателите на флота. Разходът на гориво за 3-месечния период на обработка е 82 564 галона дизелово гориво, което осигурява 637 832 транспортни мили. Икономията на гориво беше 7,7 мили на галон. Изчислена като процент, цифрата на MPG води до 13.6% подобрение на икономията на гориво. Според прогнозите, районът може да намали общите разходи за гориво (включително разходите за Дипетан) с 10%, което се предвижда да подобри годишния бюджет на отдела за транспорт с близо 60 000 долара. Освен това знаем, че емисиите са намалени в изгорелите газове. Въпреки че цените на горивата са се повишили, в тези училищни квартали е наблюдавано до 15% намаление на разходите за гориво в сравнение с тези, които не използват Дипетан.
Tест за анализ на производителността от Gough, Gough & Hamer – 7.3% подобрени конски сили при колелата
Конските сили на колелата се измерват на колелата. Отнася се до действителната мощност, налична за ускорението на автомобила, минус загубата на мощност в задвижващия състав и всички видове паразитни загуби, включително източване на мощност от алтернатора, вентилатори, помпи, заглушен ауспух и някои други аксесоари.
Пътен тест на 62 камиона за хранителни стоки в САЩ за период от 9 месеца – 14.4% подобрена горивна ефективност
Combustion Technologies (West) LLC извърши одит за зареждането на автопарка от американски камиони за хранителни стоки, обслужващи района на Лос Анджелис. Получихме ежедневните записи за гориво за целия автопарк от камиони, обслужващи района на Лос Анджелис. Записите на горивата се поддържаха от външна организация за наблюдение. От общо 106 единици 62 единици са имали редовно експлоатационно зареждане с гориво през периода на преглед. Тези 62 единици бяха участниците в одита. Горивото се доставяло в подземните резервоари за гориво и се раздавало в двора за поддръжка на субектите. Записите за гориво бяха поддържани и натрупани от независима компания за водене на гориво въз основа на ръчния вход, предоставен от горивовъдите при всяко зареждане с гориво. Периодът за преглед беше от 5.05.2001 г. до 2.02.2002 г. През този период автопаркът работеше с дизелови дистрибутори, доставяни от различни външни доставчици на гориво, избрани основно за конкурентни разходи за гориво. През останалите 24 седмици автопаркът работеше на налично в търговската мрежа гориво, доставяно от различни външни доставчици на гориво, избрани основно за конкурентни разходи за гориво, третирани с Дипетан. Изследваният подземен резервоар беше обработен с Дипетан в съотношение 1:200. Първоначално всички камиони бяха обработени индивидуално. При всяка доставка на насипно гориво подземният резервоар се обработва с доза Дипетан, съответстваща на количеството добавено гориво. С изключение на първоначалната обработка на цистерни и камиони, цялата обработка с Дипетан се извършва от лица, които зареждат с гориво. По време на периода на обработка, разликата стана очевидна на 10 седмица с ясно нарастване на икономията на гориво. Първоначалният период от девет седмици на третиране е разделен като период на почистване. Останалите 15 седмици отразяват пълната полза от Дипетан.
Средните мили на галон са, както следва:
Базова линия 16 седмици 5.0 MPG
Период на почистване 9 седмици 5.3 MPG 6% Увеличение
Пълна полза Период 14 седмици 5.7 MPG 14.4% Увеличение
Горещ тест за емисии 505 на камион Ford E350 Diesel САЩ – NOx емисии (азотни оксиди NO и NO2) – 20%, въглеводороди – 44%, прахови частици – 25%
28 седмичен пътен тест на 19 камиона на “Windward petroleum” – 14% подобрена горивна ефективност
Тест Преглед
След установяването на изминат пробег за 19 камиона, собственост на компанията през седмици 1-5, Дипетан беше добавен към резервоарите за съхранение на насипно гориво на „Windward Petroleum“ в съотношение 1:200 според спецификацията на производителя за смесване. Всички последващи доставки на гориво през периода на изпитване бяха третирани с Дипетан в същото съотношение на смесване през седмици 6-28. Данните се събират от „Windward Petroleum“ на месечна база, за да се включи общото изразходвано гориво и мили, изминати от всеки отделен камион за целия период на изпитване. Резултатите са докладвани чрез документация, предоставена от „Windward Petroleum“.
Заключение
„Windward Petroleum“ завърши 28 седмично проучване за икономия на гориво, използвайки технологията Дипетан. „Windward Petroleum“ установи 14% увеличение на икономията на гориво. В проучване на 19 дизелови камиона за доставка по пътищата, реалното количество изминато гориво и мили са регистрирани при всяко зареждане с гориво. В началото на проучването флотът изразходва средно 6,23 мили на галон. Производителността на горивото нарасна до средно 7,07 мили на галон до края на периода на изследване. За да се поставят тези резултати в перспектива, спестяванията от 14% са еквивалентни на безплатно гориво за 4 седмици от 28-седмичния тестов период. Резултатите от тестовете са изчислени и докладвани от служителите на „Windward Petroleum“, които наблюдават работата на камионите през целия период на изследването. По време на ранната част на проучването подобрението на работата е по-малко динамично, но от втората половина подобрението е добре демонстрирано.
8 месечен тест на дизелови емисии на 2 камиона за Linfox Group Австралия – NOx емисии (азотни оксиди NO и NO2) – 35%, CO2 емисии (въглероден диоксид) – 23%, SOx емисии (серен оксид) – 27%, плътност на дима – 62%
Gas Technology Services е един от признатите лидери в предлагането на услуги за поддръжка на австралийската енергийна индустрия. Работим с акредитирана от НАТА и одобрена ISO9001 лаборатория и учебни заведения, които задават индустриалния стандарт.
Услугите варират от полеви и лабораторни тестове до консултации, обучение и информационни изследвания. Нашият опит е изграден върху повече от 150 години опит в газовата индустрия с персонал, който колективно представлява най-голямата концентрация на знания за газовите технологии в Австралия.
Услугите на газовите технологии бяха възложени да проведат редица независими изпитвания на емисии на два камиона, които са собственост и се експлоатират от групата на компаниите Linfox. Превозните средства, на които е проведено тестването, са два основни двигателя на Mercedes FLC 112 от 1994 г., използващи дизел, които теглят ремаркета B-Double. Тези превозни средства, идентифицирани като Fox 781 и Fox 783, са предназначени за пълноценно ползване на услугите по договора на Coca-Cola, предоставяни от Linfox. Превозните средства работят на Linfox Clayton във Виктория.
Изпитването на емисии е проведено като част от независимо проучване за определяне на ефектите на технологията за гориво, известна като Дипетан. Ние разбираме, че проучването се провежда от Linfox, за да се оцени възможностите на Дипетан да намали както разхода на гориво, така и емисиите.
Изследването е проведено за период от 8 месеца (от април 2000 г. до ноември 2000 г.). Нашето участие в проучването се състоеше от два етапа, които бяха проведени на следния принцип:
Етап 1 – април 2000 г.
Вземане на проби и онлайн анализ на отработените газове – преди добавянето на Дипетан.
Етап 2 – ноември 2000 г.
Вземане на проби и онлайн анализ на отработените газове – след добавянето на Дипетан за 8 месеца.
Напълно подробните независими констатации от изследването показват значително намаляване на емисиите между етап 1 и етап 2. Изпитването е завършено при 0 RPM (Revolutions per minute)и 2000 RPM. Резултатите от теста са обобщени, както следва:
Тип на емисиите Максимално намалено постижение
Въглероден диоксид – CO 2 23,0%
Въглероден моноксид – CO 9,5%
Азотни оксиди – NO x 35.4%
Сярни оксиди – SO x 26,8%
Плътност на дима – непрозрачност 61,5%
Проучването показва също увеличаване на нивото на отделянето на кислород между етап 1 и етап 2 до 4,8%.
Тестовете за вредни емисии, извършени на основните двигатели на Linfox, Fox 781 и Fox 783, показаха значително намаляване на вредните емисии поради по-малкото използване на гориво в периода на тестване. Това е само мярка за емисиите от изгореното количество гориво. Всяко намаление на разхода на гориво през периода на изпитване (което не се взема предвид в този доклад) също би довело до съответно намаляване на емисиите.
Тест за емисии от екологични услуги на SGS Redwood Ltd. Великобритания – NOx емисии (азотни оксиди NO и NO2) – 43%, SOx емисии (серен оксид) – 23%
Пътен тест на Blue Circle Transport (Чили) – 9% Подобрена икономия на гориво
Използва се от автопаркове на автомобили, камиони, таксиметрови коли и транспортни флоти, за да намали текущите разходи с до 10%, спестявайки разходи за поддръжка и увеличавайки живота на двигателя.
Blue Express имат една от най-големите мрежи за дистрибуция на куриерски доставки в Чили. Компанията започва като местен куриер и още през второто тримесечие на 1998 г. разширява услугите си до логистични операции, специализирани в дистрибуцията, с мрежа от офиси, складове, камиони и микробуси в цял Чили. Пътният тест на транспортното отделение Blue Express показа повишение на горивната ефективност с 9%.